Trénuj ako Rich Froning

Ako víťaz štyroch po sebe idúcich Reebok CrossFit Games (2011-2014), Richa Froninga môžeme označiť titulom “najschopnejšieho človeka na Zemi”, ako nikoho pred ním.
Bývalý hasič od Cookeville, Tennessee,  začal s CrossFit v roku 2009.
Tu je jeho tréningový tip, ktorý môžeš vyskúšať aj Ty.
Toto cvičenie nie je zložité, nepotrebujete veľa vybavenia a dokážete ho urobiť za menej ako 10 minút.
Tu je to, čo budete robiť:

Shoulder to overhead 15,12,9,6,3 opakovania
Pull up 15,12,9,6,3 opakovania
Double under 30 opakovaní každé kolo
Toto cvičenie sa vykonáva na čas,snažte sa ho vykonávať čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Nerobte žiadne doby odpočinku. Jediné prestávky dostanete pri prechode z jedného cviku na druhý.
Začnete so Shoulder to overhead – Tlaky nad hlavou . Po dokončení 15 opakovaní, pôjdete priamo na pull-upy – zhyby a urobíte 15 opakovaní.
Potom, čo ste urobil pull-upy, urobíte 30x double under – dvojitý preskok na švihadle . Máte za sebou prvé kolo.

Keď budete hotoví s Double under , vrátite sa späť na Shoulder to overhead a spravte 12 opakovaní. Potom budete robiť 12 opakovaní Pull up a ďalších 30 opakovaní Double under.

Nasledujú ďalšie kolá , kde opakujete cvik za cvikom ale počet opakovaní sa znižuje ( 12,9,6,3) – až na Double under, tých je zakaždým 30 opakovaní.